Zboží zasílám pouze v rámci České republiky přepravní službou PPL nebo Českou poštou.
Za škodu způsobenou přepravcem neodpovídáme. Pokud obdržíte zásilku viditelně poškozenou, reklamujte ji u přepravce.
Námi účtované poštovné je konečné a bez dalších poplatků a je připočítáno k celkové částce ve vašem nákupním košíku.
Dopravce | Platba předem | Dobírka | |
---|---|---|---|
PPL | 90 Kč | 140 Kč | |
Česká pošta | Balík Do ruky | 90 Kč | 140 Kč |
Česká pošta | Doporučení psaní (do tloušťky 5 cm) - drobnosti | 45 Kč | 75 Kč |
Při platbě předem bude zboží expedováno až po připsání celé částky na náš účet.
Při platbě na dobírku bude zboží expedování v rozmezí 2-5 dní.
O předání zásilky přepravci jste informováni z naší strany a to prostřednictvím emailu.
Informace o předpokládaném příjezdu PPL vám zašle řidič PPL na vámi uvedené telefonní číslo. Standardní čas doručení je 8-18 hodina.
Můžete si zvolit "Večerní doručení" a to od 17-21 hodin. Seznam lokalit najdete zde.
Přesný čas doručení nelze stanovit. Přibližný harmonogram doručení vaší zásilky můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání jejího čísla na www.ppl.cz
Zásilka bude doručena následující pracovní den po jejím předání přepravci. Stav zásilky je možné sledovat na www.ppl.cz.
Česká pošta vám z pravidla doručí zásilku již následující pracovní den. Rovněž vám podá informace prostřednictvím SMS nebo e-mailem o převzetí a doručování zásilky. O předání zásilky přepravci jste informováni také z naší strany a to prostřednictvím e-mailu.
Prostřednictvím webového formuláře si v den odeslání můžete změnit termín a místo doručení zásilky dle svých časových možností a požadavků.
Odkaz pro sledování zásilky vám zašleme v e-mailu spolu s informací o expedici zásilky.
Lze také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
Další informace k doručení Českou poštou:
Pokud vás přepravce nezastihne na doručovací adrese, uloží do poštovní schránky "Výzvu o uložení zásilky" na pobočce České pošty v místě vašeho směrovacího čísla (PSČ).
TIP: Ušetřete si cestu na poštu, když vás poštovní doručovatel nezastihne v dopoledních hodinách doma, jelikož jste v práci. Využijte možnosti zaslání balíku na adresu do zaměstnaní.
POZOR: Doba uložení zásilky na poště je POUZE 7 dní!
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou vám při vaší další objednávce připočítány expediční náklady nevyzvednuté zásilky a budeme od vás vyžadovat úhradu objednaného zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, bude vám připočteno 99,- Kč. za opětovné doručování.